خانهطراحی سازهطراحی سازه های خاصطراحی سازه های فولادی سرد نورد شده LSF

خدمات طراحی مهندسی نیاز به دانش در مورد استانداردهای صنعت، نوآوری ها، مهندسین مجرب و تجربه گسترده دارد. پروژه های طراحی مفهومی، مقدماتی و تفصیلی در زمینه های طراحی و تحلیل مهندسی سازه انجام است. بسته به جغرافیای پروژه، از نظر کیفیت استانداردهای مختلف بین المللی رعایت می شود. تیم مهندسی طراحی ما سعی در کاهش زمان تحویل طراحی و همچنین اطمینان از اثربخشی هزینه و مهندسی ارزش دارد. ما این موضوع را تجربه کرده ایم که با پروژه های بزرگ و کوچک به طور یکسان کار کنیم.

از مزایای سازه های LSF می توان به سبک بودن سازه LSF به نسبت سازه های فولادی و بتن آرمه متعارف که منجر به کاهش نیروی زلزله می شود، سرعت اجرای بسیار بالا به نسبت دیگر سازه ها، افزایش فضای مفید ساختمان متناسب با ابعاد سازه و ضخامت دیوارها، حمل و نقل آسان در مقایسه با سازه های فولادی که معمولا با محدودیت های ترافیکی در تناقض می باشند، فونداسیون سبک که در نتیجه کاهش وزن سازه می باشد، امکان تولید انبوه برای مقیاس های بزرگ، اجرا راحت تاسیسات مکانیکی و الکتریکی می باشد.

تیم مهندسی مقاوم سازی افزیر در زمینه طراحی، مشاوره و نظارت بر اجرای سازه های فولادی سرد نورد شده نیز فعالیت دارد. طراحان کارآزموده و با تجربه تیم مهندسی مقاوم سازی افزیر کلیه نیازهای کارفرما را با رعایت کامل دستورات آیین نامه ها مرتفع می کند.

خدمات طراحی سازه های فولادی سرد نورد شده LSF

سازه فولادی سبک
  1. طراحی ویلاها, ساختمانهای مسکونی و اداری تا چهار طبقه, هتل ها و هتل آپارتمانها, مدارس و دانشگاهها, رستورانها, کمپهای اقامتی و تفریحی و ….
  2. طراحی ساختمان های چند واحدی
  3. طراحی دفاتر و ساختمان های تجاری کوچک
  4. طراحی ساختمان های ورزشی و آموزشی
  5. طراحی واحدهای صنعتی
  6. طراحی و احداث نیم طبقه در داخل بناهایی با ارتقاع زیاد
  7. طراحی سازه برای افزایش طبقات، اضافه بنا و اضافه اشکوب بر روی پشت بام ساختمان های موجود

آیین نامه های مورد استفاده

  1. نشریه شماره 612: اجرای سازه های فولادی سرد نورد
  2. نشریه شماره 613: سازه های فولادی سرد نورد (غیر سازه)
  3. IBC2009
  4. IBC2012LRFD

نرم افزار طراحی سازه فولادی سبک

مشاوره و درخواست طراحی سازه

برای دریافت مشاوره و درخواست طراحی سازه کلیک نمایید.

درخواست